American Women Became A Muslim On A TV Show

Allahu akbar!
Allahu akbar!
Allahu akbar!

Video ni memang benar-benar menyentuh hati aku, membuatkan aku berfikir semula apakah aku elah cukup bersyukur apabila dilahirkan sebagai seorang Islam. Adakah aku telah menjalankan tanggungjawabku sebagai muslim?

MasyaAllah...aku mendengar seorang muslim akhirnya melihat cahaya lalu dia melafazkan syahadah...mengalir air mataku mendengar getaran suaranya menyebut 2 kalimah yang menyucikan segala dosanya seperti dia dilahirkan semula...masyaAllah...betapa hati kita dipegang oleh Allah....

Alhamdulillah

i beg anyone of you who is reading this, please, do watch this video and if you have any chance of sharing it with anyone else, please do so....may we gain the benefit together and harvest the 'maghfiroh wa ajrun kabir' together in the akhiroh.

Klik sini

1 comments:

Anonymous August 2, 2009 at 11:17 AM  

Allahuakbar!
Allahuakbar!
Allahuakbar!

Cahaya Kalimah

Ya Allah Ya Tuhan kami,
Kami bersyukur kepada Mu
kerana telah memilih kami
Memahami tugas dan tanggungjawab
dakwah ini

Maka kami berikrar untuk:

iltizam untuk bersatu hati dalam
menegakkan amanah da'wahMu

Bersungguh-sungguh bekerja
semampu kami berdakwah kpdMu

Berterusan meningkatkan diri
menerusi sistem tarbiyah ini

Demi mencapai keridhoanMu


Web Site Hit Counters
HTML'>http://www.easycounter.com/">HTML Counter


Cahaya Muqadimah

"Katakanlah, 'inilah jalanku. Aku dan orang-orang yang mengikutiku mengajak kepada Allah dengan hujjah yang nyata'." (Yusuf: 108)